Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 4. března 2005

Jarní únava

O tom jak je těžké si některé věci uvědomit.

Pár hektických dní. Práce a zas práce. Možná se ani nic podstatného neděje. Jen běžné a rutinní záležitosti. Také se blíží jaro, březen je tím typický, tím blížením. Je tudíž možné, že se o svá práva začala hlásit jarní únava. Navíc jsem slíbil napsat o takové jakési věci z mninulosti a nejde mi uchopit vhodným způsobem téma. A v takovém případě se zaseknu a nejsem schopen stvořit nic, lautr nic, jenom takovouhle nepovedeninu. Ano, tohle JE výmluva.

Abych byl v hodnocení svého života spravedlivý je třeba konstatovat, že v úterý jsem si byl koupit boty a hůlky na běžky a z podvečerní masáže zad se stává pěkná tradice. Ve středu jsem, po třítýdenní přestávce zapříčiněné počasím, opět absolvoval se Spokojenou relaxaci na koňském hřbetě. Čtvrtek se nesl ve znamení testování sportovního náčiní získaného během úterní nákupní horečky.

No a dnes večer se oddám víru tance na plese pořádaném naším milovaným zaměstnavatelem. Takže vlastně super život! A jak říká HuMorous, jsem šťastný jen o tom ještě nevím. A možná jsem dokonce absolutně šťastný jako paní co si píše modrý blog.

Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat