Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 10. února 2005

Zatraceně zkráceně

Fakt, ale fakt krátkej popis dnešního nádhernýho dne.

Celej den valilo slunko. Celej den jsem házel lopatou sníh jak magor. Furt mi do těch míst někdo jezdil. To všechno znamená, že jsem měl službu na vleku. Jestli nezasněží, můžem to po víkendu zabalit. Těď jsem utahanej jak kůň. Možná i z toho slunka.

Děvčata dorazí zítra v odpoledních hodinách. Objednaly si odvoz k vleku. Po týdnu lyžování. Rovnou od autobusu. To jsem zvědavý jestli jim to vydrželo. Už jsme si domluvili službu na večerní lyžování.

Fakt jsem utahanej. Du spat.

Tož tak.

P.S. Asi nic nevydržím?! :) Rozhodně!

8 komentářů:

  1. hlásím, že u nás právě začalo sněžit! :O)
    Holky jsou nezmaři!

    OdpovědětVymazat
  2. Neříkáš to jen tak?Viď, že ne! :|
    Jo to ony jsou, jen jestli jim dva staříci budou stačit. Aspoň jako sponzoři snad jo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlásím že u nás prší, teda kapká, v Praze taky kapkalo a v Plzni padalo něco divného(o:

    OdpovědětVymazat
  4. Tady už zase!Zase sněží! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tady už zase!Zase prší! :(

    OdpovědětVymazat
  6. Tak...koukla jsme na meteopress.cz a zjistila, že má lejt všude...takže by bylo nefér, kdyby někde sněžilo!

    OdpovědětVymazat
  7. TychiŽivot není vždycky fér! ;)
    Tady teď sněží mokře. Doufám, že na svahu sněží suše. :)

    OdpovědětVymazat