Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 11. února 2005

Tak jsou doma!

Přijely, obě dvě! Z lyžáku!

Za prvé mi vynadaly, neboť jsem přijel pozdě a ony musely tvrdnout v té zimě, přece. Jsem nelida. Za druhé se tvářily unaveně. Za třetí je svět přeci jen poznamenal, nebo ne? Co já vím. To se teprve ukáže. V každém případě Mladší tam navázala kamarádství s místními. A mě, nevím proč udělalo radost, že nejstarší syn domácích byl mimo domov.

Starší lyžovala s přilbou, až na jedenkrát. Mladší lyžovala bez přilby, až na jedenkrát. Starší se zdokonalila, Mladší se zdokonalila. Mladší ke všem dovednostem přidala nesmělou jízdu na prkně. To je víc než jsem čekal. Tuším za tím útok na bakovní účet.

Jinak přijely nepoškozeny a vypadá to, že některé kusy oblečení z batohu i vytáhly. Ne jak loni, kdy Mladší přijela v tom v čem odjela.
Takže jsou doma. A Mladší má na každé ruce, až po loket, tetování ze žvyksen. Starší ne, kupodivu.

Tož tak.

P.S. Jo lyžovat jsme večer jeli a zítra a snad i pozítří se lyžuje!

4 komentáře:

  1. Jéétakže už se ani Mikin nebude furt jen flákat(o:
    a vůbec...odkdy s tebou Mladší mluví?

    OdpovědětVymazat
  2. Tychi1. Přítomnost slečen nic neovlivňuje!
    2. Mladší se mnou mluví, jen nemám přístup do pokojíka. Dodržoval jsem i když tu nebyla! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tý brďoty jsi ale dobrý taťulda...
    to můj zákaz vždycky všichni přehlíželi...a dělají to dál...

    OdpovědětVymazat
  4. už jsem se těšila, že přivezly i nějaký svršky navíc ;O)

    OdpovědětVymazat