Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 7. ledna 2005

Je pátek a navíc sedmého!

Jste v pohodě?

Pokud je pátek třináctého, mnoho z nás se nervózně ošívá, neboť tato shoda bývá obvykle považována za příčinu shromážďování nepříznivých událostí. Tu třináctku chápu, nešťastný číslo a tak. Určitě by se našla spousta čarodějek, které by to vysvětlily lépe než já, takže bez komentáře. Ale pátek? Co je na něm nešťastného? Vždyť je to konec pracovního týdne! Následuje po něm víkend tak je to O.K., ne?

Takže pátek je v pohodě, není třináctého, ale sedmého. Sedmička je šťastnej den. Takže pátek sedmýcho je taky šťastnej den. A navíc, jako bonus, první pátek v sedmičkovém roce je sedmého. To už musí být znamení! Sakra, to jsem se do toho zapletl. Radši to nebudu rozplétat a přidám fórek. Ať jste v pohodě!


Baví se dva členové libovolné skupiny, které je v obecném povědomí přisuzována nižší inteligence.
První: Víš, že letos je Silvestr v pátek?
Druhý: No, aby tak ještě bylo třináctýho!

Jo, vlastně, loni to tak bylo, sem si oddychl, že se nic nestalo.


Tož tak.

4 komentáře:

  1. TAk nevím, jestli to u mně funguje. Já se teď dověděla něco, že se mnou vztek lomcuje a na štěstí mi to nepřidalo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak pro koho...Za chvíli jdu na pohřeb kámošovi...
    Vše je relativní a nic neplatí obecně.

    OdpovědětVymazat
  3. já mám pátky ráda, třináctýho mi nevadí (teda když mi zrovna nepřejde cestu černá kočka... ;O)

    OdpovědětVymazat
  4. V nadpisu máš chybu...je neděle devátýho...
    P.S. Jasně, vím - zítra budu mít chybu v tomhle komentáři :)

    OdpovědětVymazat