Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 13. prosince 2004

Jsem rad na svete!

Prave jsem se odmenil slepickou na paprice se ctyrma za dobre vykonanou praci. Zalevam to pitem a je mi fakt dobre. Ted to vite! :)

[21:42:49] Ted jsem za divnyho chlapka, co vo pul desaty kupuje sest mlik v olomouckym Globusu. A ted to vite! Toz tak!

[23:04:37] A zaverem dnesniho dne jsem vzal stoparku, starsi pani sympatickou, povidavou, protispaci. No, nevyklubala se z ni pojistovacka? I letak nam! Chapete?

[Mikin]

3 komentáře:

  1. hele, ty už nikdy nebudeš normálně psát? ;O)
    (K večeři - pokud to byla večeře, což usuzuji podle času - mňam! :O)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím se připojit k otázce,kterou ti položila fily... Nejenomže píšeš, jakoby tě to ani nebavilo, ale už i na "hacky a carky" jsi rezignoval. Polepši se, Mikine - informační hodnota tvých spotů trvale klesá...

    OdpovědětVymazat
  3. Usilovně,mar...ně však, jsem dumal, kdy měly moje zápisky nějakou informační hodnotu, pokud měly hodnotu vůbec. Byvše umělcem, mohli bychom tuto periodu společně pojemenovat tvůrčí krizí, avšak opak je pravdou. :)

    OdpovědětVymazat