Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 14. prosince 2004

Jak? Těžko!

Zase výmluvy. Pokud nechci psát o svých pracovních záležitostech, pak se mi v posledních dnech velmi obtížně nacházejí témata. Ano, to je ten důvod, tak prostá je pravda o nedostatku "normálních" spotů v Dřevníku.

Minulý týden jsem byl v Praze, na školení. Zprvu jsem myslel, že se odmlčím docela, nevydržel jsem a alespoň nějakými SMS jsem se snažil přispět k osvěžení zatuchlého vzduchu v téhle šopě.

Minulý týden, kdo by na něj chtěl vzpomínat, když nám odešla Zuzana Navarová. Na úvahy moc nejsem, ale bude mi chybět a tak alespoň malinko, malinenko na ni vzpomenu. A jednou, až to nebudu moci samou lehkostí bytí snést, že tu není, spáchám rituální sebevraždu vypálením tří teček za větou do hlavy, do mé hlavy.

Jo a kdo si ještě nevšiml, tak za deset dní začnou vánoční svátky. V sobotu(11.12.2004) to pro mne ještě tak nevypadalo, ale neděle(12.12.2004) byla ve znamení exhumace minulosti a nelítostného zpřetrhání pout s některými obzvláště milými a dlouho schovávanými poklady v mé počítačové skříni. Takový drobný eufemismus pro úklid, jsem si dovolil, ach jo!

K nakupování dárků se snad ani nebudu vyjadřovat. Oba, Spokojená i já, tuhle činnost milujeme. Každý máme jiný problém, avšak v důsledku jsme ve stejné kaši. Já mám přání moc a proto je těžké vybírat, Spokojená nechce nic a proto je těžké vybírat. Fily, zlatý rifle. K dětem není co dodávat, obě, Starší i Mladší si napsaly seznam a pokud se povede alespoň něco ulovit, pak bude pohoda.

Tož tak.

2 komentáře:

  1. No vidíš, že to jde ! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. vidíš, tebe stačí naťuknout a píše se to samo ;O) Hodně štěstí při nákupech, já už nikam nejdu, pěkně na to kašlu! ;OP

    OdpovědětVymazat