Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 18. listopadu 2004

Pět dní

Volno se rozplynulo jako pěna za trajektem a já jsem se vrátil. Ostrov mne přijal chladně, stejně jako jeho obyvatelé a já považuji za dobré znamení, že se počasí nerozplakalo nad mými tristními znalostmi místního nářečí světového jazyka.


Čas bičem prásk
a pět dní zmizelo v dálce,
jako nejeden hrdina
i já prohrál v téhle válce,
bitva šla za bitvou
a čas se na mne vytahoval,
byl krutý, až na pár vzpomínek,
nic jiného mi nedaroval.


Tož tak.

3 komentáře:

  1. to je dost, že ses vrátil, ale jsem na rozpacích z té poezie... cítíš se dobře? ;OP

    OdpovědětVymazat
  2. Ten tvůj personifikovanej Čas není žádnej kladnej hrdina... ale spíš záporák, ne?

    OdpovědětVymazat
  3. Je to lump!Však jsi to správně poznal. ;)

    OdpovědětVymazat