Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 5. listopadu 2004

Lucie, vína upije!

Z kazeťáku mi řvala jiná Lucie a marně, svými nejlepšími peckami, se snažila usrknout kousek mé podzimní nálady.

Velice pečlivě budovaný pocit vyjímečnosti, nutný pro zvládnutí situace do které jsem se dostal vlastní vinou, během posledních dvacetičtyř hodin záhadně zmizel. Nahoru, dolů, doleva, doprava z každý strany je má hlava pro stěnu potrava. Darebák život se mi směje a z ran osudu prýští krev vzpomínek. Jsem patetický, ale to ta Lucie a jejich texty.

Tož tak.

4 komentáře:

  1. Ten, kdo si buduje pocit vyjímečnosti, nechť se nediví, že parchant život se mu vysměje... a pomstí!

    OdpovědětVymazat
  2. LucieHledej, hledej JI (vyjímečnost :O) mezi kousky popela...

    OdpovědětVymazat
  3. aTeo: Vždycky dostanu ránu? Zatím mi všechno procházelo! :(
    Fily: nikdy se nevrátí * ta dívka * co jsem s ní byl na horách * ta co mi vyprávěla o motýlech v létě * ta dívka říkala mi o tom co je strach * že neobstojí v tomhle hustým světě. Dívka není důležitá, ten konec je důležitej! :(

    OdpovědětVymazat
  4. sákryš, to vypadá vážně! Ordinuju ti poslech jiné skupiny!

    OdpovědětVymazat