Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 4. října 2004

Maluji, maluješ, malujeme...

V sobotu začala probíhat moje transmutace v malíře pokojů.

Zpočátku nenápadně. Projevovala se jen sháněním potřebných pomůcek. Tedy jmenovitě primalexu, nového malého štětce a papírové pásky. Pro mne neplánovaně byla do nákupu zařazena broskvová a hrášková. To už tady dlouho nebylo. Barevné barvy! Nicméně stále ještě se tvářím, že oficiálně nic nevím! Stejně z toho nevyklouznu.

Do oběda jsem zvlád pouze nachystat mydlinky-bublinky a rozmíchat barvu. Jak se později ukázalo, bublinek bylo dosti, barvu jsem podcenil.

Odpoledne jsme měli domluvenou jízdárnu. Přeměna se tedy poněkud zdržela, ale podvečer mne zastihl v trenýrkách a tílku jak nacvičuju se štětkou a mýdlovými bublinami. Dokonce mi Mladší pomáhala, a skutečně jí to šlo. Tak proběhla sobota.

Nedělní ráno mne zastihlo v klobouku, trenýrkách a tílku se štětkou, opět. Jen mydlinky jsem vyměnil za barvu. A máchám a máchám, štětkou. Vymalováno. Nuda. Neschne to. Vyskočily všechny fleky. Ani večer to nebylo suché, snad dnes. Jo, musím si namíchat hustější barvu. A musí jí být víc!

Tož tak.

4 komentáře:

  1. Kdysi jsem si koupil PaintStick(Malování hračkou ve smokingu). No, takovej bordel v baráku už nikdy nebyl. Raději si na vymalování najímám odborníky - ten zázračnej přístroj nechtěli ani zadarmo...

    OdpovědětVymazat
  2. Máme barevnýtři místnosti, bydlí se v nich hezky, líp než v bílých ;OP Akorát v tý jedný, co se jim furt zdálo, že neustále lezou ven fleky a přetírali a přetírali (barvou míchanou - tudíž drahou - žádnej primalex)... a teď se to pěkně na některých místech loupe tak ochotně, jako kdyby to byla tapeta a nestálo to tisíce, takže rada pro tento den zní: nic se nemá přehánět :O)

    OdpovědětVymazat
  3. Nepřeháním...Uvidíme. Fleky vylezly, musím jim vyhlásit boj. Použiji nějaký antiflekovací přípravek. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Řekni,že je to schválně a máš klid :O) Měl bys vidět, jak to používám před návštěvama já a nevěřil bys, kolik jich už uvěřilo! ;OP

    OdpovědětVymazat