Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 1. října 2004

Hořící pneumatiky!

Mno, bezva titulek, což? V důsledku toho, že přestávám mít přehled co jsem již na sebe prásknul a co ne, přibyla v dřevníku možnost vyhledávání. Pokud by někoho napadlo, že jsem snad lidumil a patlal jsem se s tím kvůlivá čtenářům, mohl by mít eventuelně taky pravdu.

Ale není tomu tak! To si buďte jistí! Celé tohle snažení vzniklo jako reakce na článek u D-FENSe. A sice na článek Mí Brňané mi nerozumějí. A také drsnou diskuzi k němu přidruženou. Pragocentrismus, brnocentrismus, díropogranátucentrismus, ...

Musím na sebe totiž cosik prásknout. Ano Mikin je původem z Brna. Narodil se tam, většinu dosavadního života prožil, absolvoval podstatnou část povinné, celou středoškolskou i další školní docházku. Také přetrpěl taneční a to tak rád, že jsem si střihnul ještě nadstavbu. Pro tancechtivé dámy - většinu jse toho už stihl zase zapomenout, omlouvám se. to jen tak pro pořádek. Hm, hantecem nemluvím, nikdy jsem to nezvládal a teď mám domov jinde,
nemám tedy možnost se zdokonalovat. Místní brněnské názvy jsem zvládal, celkem bez potíží... A teď je mi z takovýchto článků a diskuzí smutno až těžko.

Omluvte mou zatoulanou pointu, ztracenou myšlenku a sentimentální vsuvku. Chtěl jsem se pouze přiznat ke svému pochybení, aby jste věděli s jakým potenciálním xenofobem máte co do činění. Jo a Hořící pneumatiky budou příště, jindy, možná nikdy.

Tož tak.

3 komentáře:

  1. Tak TOHLE jsi mi neměl dávat číst!Slečna Hanka mi pěkně pohla žlučí. A to ne proto, že jsem se v tomto městě narodila a žiju v něm, ale pro svoji aroganci, s jakou všeznale globalizuje ubohost každýho člověka, co ubožák přeubohý bydlí v Brně. Fakt jsem hezky naštvaná. Jsem naštvaná úplně stejně, jako když někdo nadává na pražáky. Mám v Praze pár přátel a všichni jsou to normální lidi, mám v Brně dost přátel, kamarádů, známých a téměř celou rodinu, ale ani jeden z nich se tak ignorantsky nechová. Těch, co hovoří hantecem, znám pramálo a i kdyby jich bylo na stovky, nemám pocit, že by je to automaticky vyřadilo ze skupiny myslícího obyvatelstva. Navíc jsem v těch "Žabinách" do ledna bydlela a za housky mě tam nikdo nekamenoval... Možná i mně se do projevu někdy proplete slovo, který nevnímám, ale v podstatě mluvím tak, jak píšu, takže by to spíš mohli posoudit jiní. Teda, Mikine, teď jsem fakt vytočená. A to až tak, že mi to nedá a napíšu NÁZOR: slečna Hanka je kráva. TOŽ TAK! :O)

    OdpovědětVymazat
  2. Klííííd ! Hanka je asi mentoš...Ona a jí podobní nevijó, že Cajzl mýho typu je z hantecu vždycky betelně na haluzi. Normálka se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  3. aTeonáhodou jako recese se to poslouchá dost dobře ;O) Zvláštní je, že většina "cajzlů tvýho typu" zná víc výrazů než já... (Ale když nevím, zeptám se babičky :O)

    OdpovědětVymazat