Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 2. srpna 2004

Viděl jsem Azure!

Fakt, vážně!

Hele, nedávejte na svoje blogy nejasný fotky, nebo dopadnete jako dívka zmiňovaná v nadpisu. Tedy díky mé představivosti. Tato slečna splynula s osobou jisté Enid z úžasného filmu Přízračný svět.

$$OBR8504$$

Fakt celá Azure!

Tož tak.

13 komentářů:

  1. pekny pokus...ale.. :)))))

    OdpovědětVymazat
  2. pekny pokus...ale.. :)))))

    OdpovědětVymazat
  3. Vždyť já vím.Možná jsem mohl tohle střelivo vypálit lepším způsobem, ale už jsem se nedokázal ovládat. I tak mi trvalo docela dlouho než jsem ve starých TV programech našel název filmu a odkaz na tuhle fotku. :))) Fak, když jsem ji poprvé spatřil, bleklo mi hlavou: To je Azure jak vyšitá! :) Tak si tou užij!

    OdpovědětVymazat
  4. musela by som sa trochu maskovat, aby som tak vyzerala :))))))

    OdpovědětVymazat
  5. Maskovaná jsi dost!To je jen ukázka toho, co dokáže ta moje zpropadená představivost. A to ani nemluvím o negativních dopadech na mou psychiku. Samozdřejmě v jiných situacích než je neznalost konkrétní osoby, že? :)))

    OdpovědětVymazat
  6. ale ja vazne nemam trinast!!! :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Nepovídej!To záleží na úhlu pohledu: (-:

    OdpovědětVymazat
  8. chapem, ze niekto, kto cita moj blog, si to moze mysliet.. :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Tak po lopatě,ach jo. Moje narážka těžila ze znalosti Tvého skutečného věku. O Tvé intelektuální kapacitě jsem se nemínil nijak rozepisovat. Tož tak.

    OdpovědětVymazat
  10. Povzdech?A proč Ty by jsi si měla povzdechnout? Vždyť jsi neustále nad věcí, věčně provokující a ironická! ;) Apropó, ten mail stále ještě platí? :)

    OdpovědětVymazat
  11. ten mail plati, aj ked tam nechodim prehnane casto.. :)

    OdpovědětVymazat