Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 26. srpna 2004

Jízda.

Lépe - Jízdárna.

Po neradostné události ze začátku prázdnin, kdy odešel kůň na kterém jsme začínali rajtovat, jsme si po dlouhé odmlce domluvili na včerejší odpoledne ježdění. Bylo to o dost jiné, než na co jsme byli zvyklí. Bad byl statný kůň a Dušan rozhodně jeho mohutnosti nedosahuje. Moje barokní postava jistě toho tvrdohlavého koníka strašila celou noc. A to ještě neví, že příští týden se vrátím, a se mnou přijde i má postava. :-o

Nemohu říct jestli se jízda na koni nezapomíná, jsem teprve začínající začátečník. Faktem však je že jsem se cíti mnohem lépe, než když jsem před pár měsíci vstřebával první základy. To je vlastně všechno. V podstatě jsem se chtěl pochlubit, že jsem včera jel na koni. :)

Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat