Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 23. srpna 2004

Jednou nohou v práci ...

druhou na dovolené, chtělo by se mi napsat. Smozdřejmě tomu tak není, oběma nohama pevně vězím až po kolena v bažině rutinních pracovních starostí.

Avšak bažiny, to by neměl být problém. Docela dlouho jsem se teď pohyboval v místech kde o nějakou tu bažinu, sleť či mokřadu není problém zavadit. Také jsem se mihl okolo tří pralesů dvou mě méně známých, u těch jsem byl blíže a Boubínský, ten známe všichni, tak ten jsem jen bez povšimnutí minul.

No, úvod se mi moc nepovedl. Pokračování nebude o moc lepší. Již perex mohl naznačit, že jsem se s návratem do procesu pracovního ještě ne zcela vyrovnal, hm? Vlastně chci jen naznačit, že už jsem zase tady, některé věci už jsem přečetl v chvatu o víkendu. Zatím jsem nic nekomentoval. A možná ani nebudu. Nevím. Co však vím určitě, nebudu se vyjadřovat k velkým tématům. Každý nechť si doplní sám.

Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat