Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 17. května 2004

Jak se pozná bloger?

Trpím takovou mánií. Pokud začnu dělat něco pro mne neobvyklého, začnu bedlivě pozorovat okolí a odhadovat, kdo dělá takovou podivnost jako já. Nejinak je tomu s blogerstvím.
Nečekejte hlubokou úvahu. Neuspějete ani Vy, kteří hledáte něco na způsob "bloger je ten co něco napřed blogne a podle ohlasů v komentářích to teprve vyrazí uskutečnit". To je značně povrchní.
Já mám jiný cíl. Při narůstajícím počtu blogujících jedinců se zákonitě musí zvyšovat i pravděpodobnost náhodného potkání někoho podobně postiženého. Jenže jak mám poznat, že se jedná o blogerku či blogera, že? A jak onen nešťastník má poznat, že já jsem TEN Mikin, co má TEN Dřevník. Třeba jen z toho důvodu, aby se mi obloukem vyhnul. To je to co já řeším. Je to jen hra. A nemohu vyhrát nic.

A tak si jen říkám, proč se na mne ta nejmenovaná lektorka, v tom nejmenovaném kurzu, tak divně dívala a usmívala se. Čte mne? Nebo jsem fakt tak zajímavej, podivnej, hloupej, protože sedím v první řadě, nevím. A hraji dál. Zkuste si to taky.

Žádné komentáře:

Okomentovat