Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 14. dubna 2004

Už bude teplo!

Dnes jsem jel poprvé do práce na kole! Tedy poprvé letos.

Věděl jsem, že zvítězit nebude jednoduché. Výstrojní i výzbrojní otázku jsem nenechal náhodě. V šusťákách, mikině, bundě, rukavicích a čepici jsem nasedl na kolo. Pro rýpaly, spodní prádlo jsem měl také! I ponožky a boty! Jistě. Vyrazil jsem. Počasí neporučíš. Jediné co mi kazilo požitek z jízdy byl protivný protivítr. Nemám ho rád. Člověk šlape jak blázen a má pocit, že stojí na místě. A byla mi zima!
Až pojedu z práce, vítr se obrátí a zlomyslné slunce mne stejně nezahřeje. Ale stejně, od teď už bude teplo a já vytrvám v započatém trendu přepravy do zaměstnání.

7 komentářů:

  1. ze ty nerobis18 km od miesta, kde byvas? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nee.Mám to asi 3km. Ale do kopce! :-) No a domů z kopce.

    OdpovědětVymazat
  3. 3 km do kopca?dakujem pekne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hm?A co by se Ti tak chtělo? Není to až tak do kopce, aby jsi musela děkovat. Víc mne ubíjí, že chodím na 6. Teď už je ráno více světla, tak to není až taková otrava. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. to ja mammoj stacionarny pred TV na rovine :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. A vítr,vítr ve vlasech děláš jak? :-) Tedy prtivítr nemám rád, když prší tak zmoknu, ale když je zima jedu autobusem. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. vitr ve vlasech nedelam :-)v najhorsom by som si zapla ventilator, ale nechyba mi :-))

    OdpovědětVymazat