Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 20. dubna 2004

Škatule, škatule hejbejte se! V.

Práce mi nevadí, vydržím se na ni dívat celé hodiny!

Tak to vypuklo! V naší klícce vyrostla během několika hodin igelitová stěna podpořená dřevěnou kostrou. Šikovní pracovníci se celkem činili a práce jim šla od ruky. Taky Vám dělá tak zle, když někdo mlátí kladivem? Na závěr přilepili fólii lepicí páskou po celém obvodu ke stěnám a prohlásili: "Tohle bude prachotěsné!". To jsem zvědav.
Bourání příčky jsem avizoval již včera, ale proběhne dnes po druhé hodině. Doufám, že stihnu včas zmizet.
Včera jsme vybírali novou podlahovou krytinu, to už jsem psal, ale nevíte jakou. Tak to tedy píšu: 3216-01 nebo 4100-01 nebo 4100-11, tedy doufám, že jsem si to zapamatoval dobře. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat