Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 29. dubna 2004

Když člověk něco hledá, nenajde to.

Je to jistota, nebo jen pesimistický pšouk? Ráno cestou do práce jsem si tak přemýšlel, pokud tedy v časnou hodinu lze takto pojmenovat činnost kterou jsem se bavil, že bych mohl konfrontovat své pocity s jistým textem, pojednávajícím o výhodách bytí dospělým.

No moc se netěšte. Energie ochotnosti se věnovat tomuto tématu byla překonána nezpůsobilostí výše zmiňovaný text nalézti v moři internetu a tak nic nebude. Leda? Leda by nějaký hodný člověk měl tuto ukázku tohlesimusisprecistoteurcitepobavi ve svem archivu. Já nemám, já je zahazuju.
Nebojte se, nevyjdete z toho naprázdno. Podělím se s Vámi o informace, které Vám beztak na nic nebudou, ale mě se uleví. Tak například, včera jsem hledal spojení ze svého bydliště na Ovčárnu, neb chceme strávit víkend čarodějnicový a EU vstupovací v milovaných Jeseníkách. No co dodat, pojedeme autem. Tomu jsem se chtěl vyhnout, ekologové prominou, ale hromadná doprava stojí za houby. Cestovat kdesi přes matičku Ostravu, vystřídat dva vlaky a tři autobusy, to se mi zdá příliš. Tak to je jeden stesk.
A ten druhý? Tedy další. Není to nic o významnosti. Máma chce nový mobil. Tedy rozumějte, manželka. Problém není až tak v penězích, ale jaký model. Zatím se mi podařilo ji přesvědčit, že je nesmysl měnit si číslo. Tedy přechodem k jinému operátorovi. Úspěch! Další diskusí vyplynula možnost mít podobný kousek jako mám já (od zaměstnavatele) a Káťa(to je ta starší, ta si ho přála za přijímačky). Tedy Nokia 3100. Mělo by to jisté výhody, například stejná HF sada do auta, stejná nabíječka, stejný kabel k PC, stejné zkušenosti a stejná trápení. Jo a taky se dá pořídit za korunu. :-) No dnes se půjdeme poradit s odborníkem.
Tož tak.
Jo a taky zkouším psát všemi deseti podle Yuhůova návodu. Tedy doufám, že odkaz na zdroj je dostatečný a právoplatný.

2 komentáře:

  1. my jsme taky celá rodina Nokioví :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš!Tak mne napadlo když to tak vidím. Neviděa jsi piNOKIA? :-)

    OdpovědětVymazat