Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

neděle 8. února 2004

Změna stylu? Nekoná se!

Hnán touhou doplnit svůj deníček o trackback odkazy, vzkoušel jsem změnu stylu.A hleďme nenašel jsem ani jeden styl který by trackbacky podporoval. Dělám něco špatně? Fakt tam nejsou? Pohlavě a bezhlavě jsem se vrhl i na šablonu CSS. A rychle zpátky. Není to ani tady. Hm? Zkusím ještě získat nějakou literaturu a pak se uvidí. Jedno pozitivní na mém krátkém exkurzu však shledávám - opět jsem se ujistil, že nic není tak snadné jak se zdá. No uvidíme!

5 komentářů:

  1. Povedlo se!Díky všem z atrpělivost a jmenovitě díky pro Alfa a azure. Trackbacky doplněny do šablony. No teď ještě nějaké myšlenky, aby bylo na co navazovat.

    OdpovědětVymazat
  2. TBCmusíš hrábnout do šablony a přidat ho tam ručně. Píše se to tuším ve špičatých závorkách
    ($BlogItemTrackback$)

    OdpovědětVymazat
  3. ProblémekTo jsem pochopil z encyklopedie. Jen mám potíž. Na stránce změny šablony se mi nezobrazuje v žádném menu Změnit HTML. Takže, možná naštěstí, si šablonu sám nemůžu vytvořit ani kdybych chtěl.

    OdpovědětVymazat
  4. Skús:Nastavenia, Užívateľské rozhranie, prestaviť užívateľské rozhranie, ak nemáš, na: pre pokročilých.
    Následne Vzhľad, vpravo kliknúť na Zmeny HTML.. do sekcie blogger vložiť hore spomenutý riadok.
    Tiež v tom nie som doma, podľa toho, kam ten riadok vložíš, sa to bude zobrazovať. Ja som to robila metódou pokus-omyl :)

    OdpovědětVymazat