Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 14. června 2012

Zařaď se a plať!

Jejich slevy, jejich radost!
Ovlivnitelnost je mé druhé jméno. Sladkými slovy a nabídkami vzdušných zámků mne dostanete kam si jen zamanete(také dobrým jídlem a dobrým..., ále co je vám po tom). Nabídkám odolávám jen z ryze praktických důvodů. Ovšem čas od času podlehnu. Takže mám kartu od Dráčku, od Billy, od Shellu, od Hervis, od DM, od TESCO. Ještě jsem měl od RockPointu, ale ta mi propadla, nechápal jsem a už tam ani nechodím.
V Dráčku nakupuji hračky, jak jinak.
Billa mi přijde i s akcemi a kartou drahá, avšak mám ji kousek a tak je v milosti.
U Shellu se mi líbí ta mušle a proto sbírám body co je pak občas vyměním za levnější tankování.
Hervis to je sport to je jasné co tam nakupuji, ovšem na minulém slevovém kupónu se kroutila nula.
Nákupy z DM obvykle spláchnu do WC nebo do výlevky (mimochodem víte, že Bref stojí víc než francouzský koňak?).
No a TESCO je prostě TESCO. A navíc tam mají ty automatický pokladny! Ty miluju! :-)

Co si ale opravdu užívám je když jdu s Něžnou do IKEA a tam jsem členem té velké IKEA family, ách. Masové kuličky se slevou, kafe zadarmo a vůbec jen samé výhody a sociální jistoty. Jen jsem poněkud nedoceňoval zdroje kterými jsou ty naše rodinné výhody financovány. Až náhoda dopomohla mému/našemu prozření! Důmyslným plánem slevových akcí vznikají finanční rezervy ze kterých jsou naše benefity zabezpečeny na věčné časy a nikdy jinak. Nakonec podívejte se sami. :-)

Být členem IKEA family není jen tak a jak kdosi řekl, věcí které jsou zadarmo si málo kdo váží.

2 komentáře: