Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 12. června 2012

Tak trošku ztraceně

si připadám. Opustit bezpečí bloguje.cz je pro mne opravdu těžké.

Roky jsem psal co mi na jazyk slina přinesla. Konkurence byla veliká přesto však česká a česky píšící, převážně. Je pravdou, že poslední roky jsem už tolik nepublikoval. Má to spoustu důvodů, od prosté lenosti přes stud a nejistotu až po nedostatek již nepromletých témat.
Přesun na blogger se asi příliš nezmění. Vzhledem k tomu, že i čtenářů nebude ani tolik jako na předchozí adrese, kde jsem těžil z dlouhodobých známostí. Pro koho vlastně psát? Pro sebe? Pro blízké? Pro budoucí generace? Pro nenechavé komentátory? A pomohou kontroverzní témata? A proč bych se do nich měl pouštět? Jen tak, asi.
Pro zábavu.


Žádné komentáře:

Okomentovat