Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 4. srpna 2011

Už dlouho

Ale opravdu dlouho jsem nejen nic neapsal, ale ani nečetl vzkazy ve vzkazovníku.

Dnes jsem jeden dostal od tychi a celkem se docela stydím za to co jsem jí provedl. No nic rozpitvávat to tady nebudu. Ovšem na svoji obranu jsem narazil mezi prvními vzkazy které jsem na bloguje dostal a přečetl. Azure už mezi námi nepíše, ale její vzkaz bychom si mohli připomenout.

26.02.2004 7:49:31 azure

blizenci maju narok byt rozdvojene osobnosti.. alebo roztrojene, rozstvrtene :)))))))))).. atd
proste prezentovat sa v roznom prostredi vzdy inym sposobom :)


Jsem blíženec.

Tož tak.

1 komentář:

  1. V klidu.. já se jen lekla, co to na mě z mailu vyskočilo(o:

    OdpovědětVymazat