Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 24. října 2007

Potřebujete svá čísla do loterie?

V tom případě umístěte na louku prostěradla s čísly! Na kterou? To ještě nevím, sledujte další zprávy!

 

Když tuhle psala Bára na svém písečku o událostech ozvláštňujících její každoroční návštěvu INVEXu, jen jsem se pousmál, co tím může myslet, sakra. Už roky tam chcípe pes a kdybych nenavštěvoval tento event z piety a s láskou k digitální fotografii, dávno by byl vyškrtnut z mé podzimní agendy.

Letos jakoby mělo být všechno jinak. Nejen, že pršelo jako z konve. Obvykle se počasí alespoň na den mé návštěvy umoudřilo. Vyhrál jsem triko od fotoaparat.cz a předala mi ho osobně Helena Macenauerová, báječná ženská. Také jsem si vzal prozřetelně CF kartu a byl jsem dosti drzý na to abych si ji strčil do každého foťáku do kterého pasovala, hlavně tedy u Kanónů. Za další jsem potkal úplně náhodou svého spolužáka a dlouholetého přítele. A po boku jsme prošli celou tu letošní nádheru. Bohužel je nikonista. No a ti tam letos nebyli.

Také jsem, jako každoročně, hodil svůj anketní lístek u Zoneru. Obvykle nic nevyhrávám a ani letos má očekávání nebyla vyšší. Se snižujícím se číslem výhry jsem se jen více ujišťval, že na tomhleštěstí nezáleží. Když však u ceny s číslem dvě moderátor vyslovil jméno města ve kterém žiji, zamteně jsem se rozhlédl, kdo že mi to unikl. Když zkomoleně přečetl mé příjmení, krve by se ve mě nedořezal. Dopotácel jsem se ke stolku potřásl rukou hostesce a postavil se pod velkoplošnou obrazovku na které se skvěla cena co mi visela v tašce z ruky.

 

Plechovka adrenalinu

Tož tak.

7 komentářů:

  1. gratululuju!Týjo, to musel být fakt super pocit? Co tam bylo? Poukázka na tandemový seskok nebo něco jiného?

    OdpovědětVymazat
  2. Aha.Já myslel, že je to jasný, z čeho bych měl takovou míchanici pocitů, asi? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak proto na mě nezbylo! Ale já si ten jump stejně jednou koupím k narozeninám, tak za třicet let, abych byla v televizi v hlavních zprávách.
    Gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  4. v tom je padák? no, nevím jestli se sluší popřát k poslednímu příspěvku, ale aspoň si to celou dobu užij :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ha, ha.No na tom co je v plechovce bych snad ani skok nestavěl, je tam totiž jen poukaz, vizitka, propiska(asi na poslední vůli) a video na kterém se předvádí jak adept dopadne. :-) Snad něco nafasuju ještě před nástupem do letadla. 8D

    OdpovědětVymazat
  6. nejdřív jsem ti chtěla závidět, ale počkám si až na zážitky :O) Myslíš, že by ta propiska fakt mohla být na sepsání poslední vůle? A neměl by pak být v té plechovce i instantní notář? ;O)

    OdpovědětVymazat
  7. filyNo a na co jiného? Minimálně na její podpis, ne? ;-)
    Na svoje zážitky jsem také zvědavý, doufám, že je někdo sepíše. :D

    OdpovědětVymazat