Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 9. února 2007

Nábytek

Jak to bylo.Jak jsem psal tajdle v pátek SE dovezl, v sobotu SE neposkládal.

Bez úvodu a rovnou do toho.

Nábytek z masivu, přestože smrkového, je také těžký. Jo, jo. Splavenej sem byl jako kůň než jsem všechny prkna vynosil do podkroví.

Poučen z předchozích zdarů jsem si nachystal nůž, kladivo a sadu šroubováků. Z obvyklých věcí jsem zapoměl snad jen na dostatek trpělivosti a tak mi, mrška došla hnedle. Hnedle jak jsem rozbalil dvě nejvyšší stojiny a každá byla jinak, ?jak to říct?, huloboká, asi. Už to mne mělo dostatečně varovat. Nedbal jsem a trpělivost vyměnil za zarputilost, To složím! Statečně jsem poměřoval dírky na nosných policích a postupně zvyšoval míru přípustného násilí. Uschl jsem a znovu se spotil, fuj. No co povídat, nešlo to ani přes dobré rady Spokojené. Napětí zvyšovaly obě děvčata hádkami o ptákoviny. Když došla i zarputilost normálně jsem vypěnil a vybouchl. No jo no. Tři baby jsou na jednoho chlapa fakt moc. Zvolal jsem přítele na telefonu. Kamarád, co dělá v té firmě na nábytek mistra, dorazil asi za půl hoďky, chvíli se ještě snažil a pak s konstatováním, já jim to omlátím o hlavu, toho nechal. Slíbil, že nábytek v pondělí nechá odvézt a předělat.

Jak řekl tak se i stalo. Teď je Starší furt bez nábytku a všichni čekáme jak to dopadne.

Ještě u nich máme objednanou ložnici. Ale zase na druhou stranu, šatní skříň a super psací stůl do rohu jsem složil bez problémů a skvěle slouží, takže zatím odpuštěno.

Tož tak.

8 komentářů:

  1. Dyť já ho ještě nemám!Snad dneska. Nebo chceš vidět spocenýho nešťastnýho chlapa? To asi nee, viď? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. klidně se podívám i na spocenýho nešťastnýho chlapa :OD Ale nábytek bych viděla radši :OD

    OdpovědětVymazat
  3. Tak už se dočkáš, dneska všechno dovezli. Doufám, že tentokrát to bude pasovat, ne jako ty vaše okna. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. taky chci vidět chlapa v akci :-)

    OdpovědětVymazat
  5. no, prosím! Dva měsíce v čudu a fotka nikde!

    OdpovědětVymazat
  6. S nábytkem je to těžký. Vlastně ještě pořád není sestavený. Pak bude fotka. Možná. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. ty se s tím teda loudáš! ;OP

    OdpovědětVymazat