Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 15. prosince 2006

Kdy chlap brečí?

No obecně to nevím, ale já jsem bečel dnes.

Banalita na banalitu. Jinak to neumím skládat.

Na pátek, naštěstí ne třináctého se sešly dvě akce, jedna z chcu a druhá z musu. Nějak se mi zatměl mozek a nabyl jsem dojmu, že přehluším chcu a půjdu jen na mus. Pak mi ovšem Spokojená špitla, že Starší byla hodně smutná, když se dozvěděla, že vynechám. Zbystřil jsem a vyhodnotil priority. Myslím, že správně.

Ve vhodný okamžik, právě když mne naštval počítač na bowlingu jehož jsem se z musu účastnil na podnikovém večírku našeho úseku, jsem opustil poshostinské zařízení a vyrazil do kostela, kde začínal adventní koncert.

Celou cestu jsem přemýšlel proč, až jsem na to přišel. Jo, budou ji zpívat, tu písničku. Začal jsem se těšit jako malej a bylo mi jasný, že bez dojetí se to neobejde. Na křižovatce se ke mně přidal Spokojená a bok po boku jsem dorazili do zaplněného kostela kde jsme si netradičně sedli. Jednak proto, že letos bylo méně lidí a druhak proto, že nám držela místo babička. Pohledem do programu jsem nic nepoznal, tak jsem se musel zeptat, ano byla to ona, ta písnička, a Starší drží sólo. Pravil jsem, že se asi rozbrečím hned, a taky že jo. Zabořil jsem hlavu do límce a už to ze mne teklo. Já akt nevím proč to se mnou zrovna tahle věc dělá, ale je to tak.

Celý koncert byl super, je super pokaždé, moc mi pomůže a to co načerpám je víc než si zasloužím. Nakonec jsem se dočkal sĺa Starší a znovu si pobrečel a pak ještě jednou. když si toho všimla Spokojená s babičkou. No jo no.

Zlatým hřebem bývá společné pjení koled. Obvykle moje oblíbená konferenciérka vyzve k účasti publika. Tentokrát pozapoměla, jaksi. Tak jsme pjeli osamoceně, babi, Spokojená a já. Jsa vybaven počením, zpívej jako by tě nikdo neslyšel, snažil jsem se z plných plic. To že se na mne lidi otáčeli mi dodalo a vydržel jsem až do konce, cha.

Bylo mi dobře, je mi dobře a bude mi dobře.

Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat