Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 7. září 2006

Špendlík s vlaječkou?!

Tak jsem se umístil! Geograficky!Po přečtení nejnovější novinky na novinkách administrátora bloguje.cz Mapa blogů s podtitulem něco pro hračičky, jsem se zamyslel, sic! Hluboce. Pak jsem si znovu přečetl doporučení a podíval se kde sídlí chinin, pak jsem se podíval kdo sídlí poblíž a zjistil jsem, že v mém prostoru je pusto a prázdno. Vyhledal jsem tedy dle návodu v tomto článku bod kliku a pečlivě zvažujíce umístění jsem kliknul na mapu a je to. Už se skví plácačka i se svým stínem v místě kde..., ale co je vám do toho. Beztak jsem se asi pomátl.
Tož tak.

P.S. Taky si zapíchněte virtuální špendlík...

1 komentář:

  1. Hm, hm, tak já jsem tě teda nenašla :( a co víc, nemůžu se tam vložit ani já. double trouble

    OdpovědětVymazat