Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 25. srpna 2005

Vlastně ani není co...

...není co napsat. Tedy pokud nechci někoho unudit k smrti. Počkat! I tohle by mohl být cíl, svým způsobem smysluplný.Svým pomalým způsobem se prokousávám dokončovacími pracemi k nyní již řemeslně konsolidované koupelně a přilehlém kuchyňském koutě. Přiřezávám, připasovávám, lícuji, vrtám a šroubuji. Jeden by řekl smysluplná práce, ale já vím svoje. Mezitím trošku něco naklapu na počítači připojím si nějakou obvyklou i méně obvyklou věc ke svému PC a mám radost když mi to funguje. Přes tyto občasné návaly euforického nadšení z parciálních úspěchů převládá v mé hlavě docela slušný splín. Počasí? Možná, ale nesváděl bych to na něj všechno.

Dnes jsem si přečetl, že schizofrenie může mít příčinu v bakteriální infekci v mládí, ba dokonce v prenatálním stadiu u matky. A můžou ji zůsobovat jakýsi potvory co žijou v kočkách, ach jo. To se mne snad netýká. Jenže ve článku kousek vedle jsem se dočetl, že příčinou žaludečních vředů nemusí být stres, ale kupodivu taky bakterie. Potvory jedny, vlezou všude a když se rozhodnou tak škoděj a škoděj.


Tož tak.


Jo a politici mne taky serou!


Žádné komentáře:

Okomentovat