Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 31. srpna 2005

Stesky starého zbrojnoše

Všude mne tlačí brnění a halapartnu už udržím jen ztěžka, v břišní krajině mám podivný vlnění a v krku jako bych schoupal ježka. Jinak jsem však zdravý jak řípa, snad jen že mne tolik už neláká pípa.Sakra, připadám si děsně starej a vopotřebovanej. Přitom bych toho chtěl ještě tolik dosáhnout jen si sakra nemůžu vzpomenout co konkrétně. Posiluju břicho a snažím se zredukovat hmotnost, jen si doprdele nemůžu uvědomit proč že to vlastně podnikám. Když jdu do schodů bolí mne kolena, míň bolí když jdu po dvou, schodech samozdřejmě. Zkouším tak chodit i ze schodů. Je to zajímavá zkušenost, tuhle jsem zakopl a málem jsem hodil takovýho tygra! To by bylo něco, aspoň by se cosi dělo.

Mám nafoceno spoustu filmů se spoustou pěkných obrázků. Desítky dalších obrázků jsem pořídil digitálně. Furt se snažím aby byly dokonalé, technicky dokonalé, ale uniká mi podstata mezi prsty, občas se vyloupne slušná fotka, ale neumím ji prezentovat, chvíli na ni čučím na monitoru a snažím se přijít na to proč je lepší než ty ostatní, obvykle na nic nepřijdu. Po nějaké době na ni zapomenu a už nevím která to byla. Kvantitou kvalitu nenahradím, to je jisté.


Tož tak

Žádné komentáře:

Okomentovat