Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

sobota 4. června 2005

Osadníci z Katanu

Jsou na mne asi pěkně naštvaní.Tuhle báječnou hru jsem obdržel darem od svých milých kolegů k nedávnámu nedůležitému výročí. Teprve tímto darem se z nedůležitého stalo důležité. Zatím jsem se pouze odhodlal k otevření krabice a vyloupání hracích karet z lísek. Pěkně jsem si všechno utřídil a spočítal. Nádavkem jsem na vnitřní spodní stranu víka nalepil potvrzení úpis na základě kterého mi byl tento dar osobně doručen z knihkupectví EZOP. Následně jsem všechno naskládal do krabice a tuto opět uzavřel. Na hru nemám odvahu.

No a tak soudím, že jsou na mne naštvaní. Osadníci. Z Katanu.


Tož tak.

2 komentáře:

  1. První osídleníOsadníci se dočkali. Dostali přidělen běžný ostrov a pustili se do práce.

    OdpovědětVymazat
  2. Však ty je někdy vyndáš(o:

    OdpovědětVymazat