Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 6. dubna 2005

Ono se řekne zpátečka!

Co se však stane pokud urazíte spínač na převodovce?

Nejenom, že to nesvítí, když couváte. Vono to taky dělá loužičku. Olejovou. To byla má laická anamnéza problému, teda ta loužička.

Mechanik, bohužel ne od Forda, ale jen a pouze pod mým Fordem se mne snažil uklidnit, že voni to mají blbě umístěný, že stačí kolem ustřelenej kámen a podobné duchaplnosti. Já však vím svoje. Urazil jsem to v báječné díře na parkovišti v Bormiu.

Bude mne to stát nějaké koruny, ale hodní pánové mi slíbili, že se zároveň podívají po příčinách podivných zvuků vydávaných podvozkem při zatáčení a zrychlování.

Takže v pátek se uvidí na co přijdou. A taky budou mít na paškál brzdy. To se pomějou.

Tož tak.

3 komentáře:

  1. Já teda nevím...ale nejsi ty na to auto nějaký neopatrný?

    OdpovědětVymazat
  2. Pro pobavení...Henry Ford s jedním z prvních modelů:
    http://www.shadetreemechanic.com/images/Ford%20Henry%20Ford%20Model%20T.jpg

    OdpovědětVymazat
  3. nenech se zmást! To se ti jen auto mstí za to, že místo s ním jezdíš vlakem ;O)

    OdpovědětVymazat