Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 14. února 2005

Jak sdělit (po)CITY?

Aneb co všechno se nedozvíte, protože to neumím říct.

Nedozvíte se

... jak se mi dnes nechtělo vstávat.
... jak se mi nechtělo do práce.
... jak mi neujel autobus, bohužel.
... jak jsem nakonec pracoval.
... jak jsem poslal maily ke svátku který neslavím.
... jak jsme jeli všichni nakupovat do architektonického skvostu poblíž hanácké metropole.
... jak jsme, nemaje DZ, jeli po staré a kolik na ní bylo dír (všechny jsem našel).
... jak se mi některé věci líbily a jiné zase ne při courání butiky.
... jak sluší sukně a halenka co dostala Starší(zítra jede do divadla).
... jak se vyjímá skřipec ve vlasech Mladší(červený), jo a tričko jsem neviděl.
... jak jsem si málem koupil nůž na krájení chleba z jednoho kusu oceli, moc se mi líbil.
... jak jsem si nevybral oblek(to mne ještě čeká).
... jak mne překvapila Mladší kytkou ke sv.Valentýnu(pro mne).
... jak jsem se cítil když jsem psal tenhleten neúplný výčet jednotlivostí.
... jak mne mrzí, že o ničem z toho neumím napsat lépe.

Tož tak.

3 komentáře:

  1. Njn, ty se zas nedozvíš, co bych ti na to jízlivě napsal, kdybys to napsal...

    OdpovědětVymazat
  2. a já bych ti zase mohla nenapsat, jak ti děkuju za Emila, ale neudělám to - díky :O)

    OdpovědětVymazat
  3. ale myslím, že jsme se toho dozvěděli dost(o:

    OdpovědětVymazat