Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

neděle 7. listopadu 2004

Otázka věku!

Tohle se vážně neomrzí!


(pozorujíce Starší, kterak konzumuje pamlsek na špejli): Nejsi na medvědy už moc velká?
Starší(bez zjevného prodlení): Na čokoládový ne!

Pak nadšeně opečovávala s Mladší její novou pannu. No rozumíte tomu? Zkrátka pusinka.

Tož tak.

8 komentářů:

  1. Proč velká?Mr.Beam je ještě větší a jak si s medvědy vyhraje !

    OdpovědětVymazat
  2. To máš jistě pravdu,ale neznáš Starší. Je zásadová. A pannu by jako dárek k narozkám nebrala. Rozhodně! A medvěda taky ne! Tsss! Není malá, ne?! Zato oranžový boty, vestu co vypadá jak cestářská, voranžovou košili a denimové gatě, řekněme, na půl žerdi, to jo! Móda, chápeš!? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chápu...Taky mám dceru :)

    OdpovědětVymazat
  4. ve světle těchto událostí nechápu, proč nestála o oranžovou šňůrku?! ;O)

    OdpovědětVymazat
  5. [3] To jsem rád, že chápeš, takových spřízněnců není nikdy dost, v určitém věku muže... :)
    [4] protože je úplně blbá, přece, ta šňůrka samozdřejmě. :) Už loni jsem jim je přivezl z I a hned ji za něco vyměnila, letos o ni ani nezsvadila okem, zato mi čmajzla tu id sony s nápisem vaio, asi že byla černá. :-

    OdpovědětVymazat
  6. tu mám u mobilu já! :O)

    A ještě jsem zapomněla děsně důležitou věc: MEDVĚDŮ NENÍ NIKDY DOST! (Plyšovejch - já je sbírám... :O)

    OdpovědětVymazat
  7. Nepovídej!?Roztomilý rozmar! Už je ukládáš k zimnímu spánku? ;)
    Na mne zbyla bílo modrá INTEL a jak jistě uznáš, to není praktická barva pro ... pro mne, uf! :)

    OdpovědětVymazat
  8. modro-bílánení moc dobrá kvůli slovu bílá ;OP
    K zimnímu spánku je neukládám, ale svetry mají! Vlastně je to pro tebe takový hezký nenásilný tip na to, co dát příště do "černé schránky"... ;O)

    OdpovědětVymazat