Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 6. října 2004

Hořící pneumatiky! II.

Minule byl úvod, tohle bude stať a závěr si udělejte sami. Původně jsem měl v úmyslu sestrojit osnovu, ale takhe to musí stačit.

V noci to přišlo...

Vlastně přišli. Kolik jich bylo nevím. Nejméně tři, možná i více. Pro naše vyprávění si vytvoříme dvě skupiny - Odvážný mladík a Ten zbytek.

Kousek od našeho stanu bylo volné ohniště. Skupinka se rozhodla rozdělat oheň ku zahnání nočního chladu. Venku tma vpravdě pohádková a v lese možná i medvědi. Nemajíce dřeva začali rozebírat nedaleko stojící billboard. Hluk tímto způsobený nás probudil.

Dřeva nebylo dostatečně a tak se začali shánět co by ještě podpálili. Nadzvedla mne hláška OM: Veď pneumatiky tiež horia!

Pak si povšiml naší značky a hbitě usoudil, pražáci! (máme značku PR...) To jej inspirovalo k promluvě o tom, že co tady ti pražáci dělají ať táhnou domů. Kdosi z hloučku poznamenal, že pražáci mají značky začínající na A. OM kontroval, že všechno jedno a proč prý nejezdíme na dovolenou třebas do Brna, když jsme z Moravy.

Jejich diskuze mne pěkně nadzvedla. Nabyvše pocitu jejich nebezpečného přibližování k autu, napřed jsem na ně zařval a pak jsem se sápal po zipu od stanu, že si to snimi vyřeším ručně stručně. Naštěstí mne Spokojená zarazila a z toho zbytku se také ozvaly hlasy ať toho nechá.

Jejich pozornost se opět obrátila k billboardu a kdosi na něj vylezl a začal odtrhával lištu lemovku. Překližka se bránila houževnatě, nakonec však podlehla. Co však s třímetrovým kusem? Rozlámat! Že jsou ruce slabé?! Opřeme si kus o podstavec poutače a skočíme na něj. Rup! Rup! Rup! Jááááu!!!! Jak přitloukáte vy? Reklamní agentura použila hřebíky. Jeden z nich skončil v noze OM. Konečně se rozhostilo ticho.

Ráno jsem bedlivě pozoroval, kdo kulhá. Pak jsem jej uviděl, byl to jistě on, OM. Belhal se na druhém konci tábořiště a vypadal jako troska.

O čem byl tenhle spot? Pozorný čtenář jistě ví, že hořící pneumatiky sehrály jen podružnou roli. Do role hlavní se obsadili hoši zo spišskej se svými děvčaty a xenofobií posílenou alkoholem. Unáhlené soudy nejsou mou doménou. V tomto případě si dovolím jen malou poznámku, boží mlýny mlely zatraceně rychle!

Ještě jednou se omlouvám aTeovi za hořící pneumatiky, které se nekonaly.

Tož tak.

3 komentáře:

  1. Nevadí, nejsem pyroman !Co k tomu dadat? Třeba tohle: http://www.ateo.cz/frame/phpgal/pict//4.352.jpg

    OdpovědětVymazat
  2. Teď už to vím.Měli jsme si postavit stan dál od toho plakátu! :)))) V tom to bylo. Husté politické pole rozjitřilo jinak jistě smířlivou povahu těch dobrých lidiček. :)

    OdpovědětVymazat
  3. já osobně to OM přeju! :O)

    OdpovědětVymazat