Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 20. září 2004

Vo dobíjení baterek.

Trapný dotaz "A jak si dobíjíte baterky?", nesmí chybět v žádném rozkovoru s více či méně známou osobností. Je to klišé, já vím.

Nejsem slavný. Mohu využít tohle klišé? Jistě. Třeba teď! Po tomhle víkendu je takové téme zvláště aktuální. Já se dobíjím sluníčkem. To není nic neobvyklého. Ukazatel je na FULL a já pomalu mířím k podzimu.

Poslední špičaté paprsky co si slunko brousilo a střádalo celé léto, byly vrženy proběhlý víkend. Zlaté barvy bylo na rozdávání. Jak mnoho si kdo urval o tolik zbohatl. Stráně byly plné půpav, šípky doháněly rudou, jeřabiny oranžovou a hlohy oplácely červeně sluníčku jeho blesky. Jen doufám, že já jsem hamounil a syslil zážitky dostatečně. Podzimní plískanice, jistě položí kontrolní otázku a já si musím vzpomenout jak mi bylo dobře. Snad pomůže žlutá, blednoucí vzpomínka. Pokud ne, určitě bude k poznání moje nálada především tady. Kde jinde, což?

Pak bych mohl dopadnout jako velikán borovice sražený větrem mezi břízy. Neudržely. S rachotem se suché dřevo roztříštilo o zem. Náhoda chtěla tomu, že jsem viděl urputný souboj prohnutých větví se zemskou přitažlivostí. Nezištnou obětavost bříz. Poťouchlé poryvy větru v jejich zelených sukních.

Tož tak!


4 komentáře:

  1. To všechno nic......nemění na tom, že i podzim dovede bejt NÁDHERNEJ a i zima :O) A kdo to nevidí, měl by vidět alespoň to, že podzim je cestou k jaru a taky pak k tomu létu, který má tolik MOC rád... * Já "na Slunko" nefunguju, ale vypadá to, že jsem jen jedním z mála takto "nemoderních" podivínů. I kdyby se na mě Slunce zlatý ráno nesmálo, vim že TAM je a zase se brzy vrátí :O)

    OdpovědětVymazat
  2. Samo, že jo!Jen. Rubrika podzimní se teprve chystá. Taky bude, uvidíš. Vlastně jsem hledal způsob jak oznamovat sněhové podmínky na jednom provinčním vleku a k létu a slunku mám taky svoje výhrady. Teď to vypadá, že v honbě za "moderností" jsem tohle téma dost ošidil. Díky za pozorné čtenáře, osude, já se polepším. :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jen......aby nezůstalo jenom u slibů! Pozorní čtenáři mi říkali, že Tě budou sledowatt :O) tak se snaž... Jdu si zabalit lyže.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si dobiju baterky tím,že si přečtu něco pohodovýho. Třeba zrovna tady, ve tvém dřevníku...

    OdpovědětVymazat