Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 16. září 2004

Už od čtrnácti? Sakra!

Kde byly takový návrhy, když se nás to týkalo?!

No, kde? Kdo to ví? Obvykle nemám potřebu se vyjadřovat k tomu co námi zvolení politici probírají, ale tohle mne fakt nadzvedlo. Snížení věkové hranice pro "tamto" no to snad ne! Věk, kdy mne zajímalo od kdy už to bude O.K., mne dávno minul. A teď, jako rodič bych byl nejraději kdyby to bylo až od osmnácti, co Vám mám povídat. Jednu čtrnáctiletou, čerstvě, mám doma a tyhle představy jsou mi docela husí-kůži nahánějící.  Jenže mladí, ti si ze zákonů stejně moc nedělají, takže o co jde? Hm.


Nebo jde o lobbing skupiny "těch co jsou na mladší"? Těch kterým čtrnáct stačí a čerstvější zboží nevyhledávají? To jsem se pustil na tenký led. Sníží se tímto krokem množství postihovaných za obcování s mladistvými? Komu tento zákon prospěje?


A komu prospěje zákon o snížení trestní zodpovědnosti, když už se bavíme o čtrnáctce? Opravdu jde jen kladné body před volbymi? A nestačí ty úžasné plagáty? Mimochodem, včera jsem zahlédl jeden, no Stáňa na něm nebyl, docela mne to pobavilo. :)


Tož tak.

4 komentáře:

  1. Zákony a regulace?No nevim, to už by se taky mohlo uzákonit, od kolika let je možné používat vulgární výrazy či menstruovat... ale vážně, klikni sem: http://www.novinky.cz/04/00/64.html
    Kde je poptávka (a ta bude vždycky), tam je i nabídka...

    OdpovědětVymazat
  2. Ať tak a nebo tak......rozhodně začni nakupowatt zbraně a munici. Tedy jestli už není dávno pozdě!? Moc tomu nerozumim, mám dva syny :O) ale můžu se zeptat JICH, co si o tom myslej. Asi by to bylo zajímavý vědět... Co NATO říká Tvoje dcera? A kde můžeme taky vidět ty plagáty?? Co je na nich???

    OdpovědětVymazat
  3. K vidění?HuMorous: No je to u dálnice. Olomouc-Brno-Praha, ale já si myslím, že je to před Brnem a manželka si myslí, že je to za Brnem. Ovšem všiml jsem si ho já, tak komu věřit? Jinak jde o bilboard s P.Čtvrtníčkem a jistým textem vycházejícím z nejlepšího co lze vidět ná Stáňových zvadlech k volbám. :) Na zbraně je pozdě, nemám nastříleno.

    aTeo: Uzákonit lze cokoli, hlavně se musí chtít. A populistické hovadiny, to by jim šlo, což?

    OdpovědětVymazat
  4. Myslim si......že to bude před Brnem (tedy) a taky to, že NIKDY neni pozdě. Ani na ty zbraně ne! :O) Ale dá se celá tato záležitost řešit jistě i mírumilovnějšími metodami... Samozřejmě... Své dva syny jsem i přesto důrazně varoval! Hele, když pojedeš z druhý strany, může to vlastně bejt i za Brnem :O) Njn

    OdpovědětVymazat