Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

sobota 17. července 2004

Vlastně se nic nestalo.

Následuje naprosto nudný popis událostí dnešního dne. Kdo to nechce číst, ať to raději nečte.

Vstávat v sobotu skoro stejně časně jako ve všední den, tak to není můj styl. Pokud se však jedná o to zbavit se Starší na téměř dva týdny, jsem ochoten obětovat i trošku toho spánku. Všecho jsme zvládli naložit a jen s mírným zpožděním jsme vyrazili. dokonce bylo nachystáno i na vážnou práci. Na brněnské sraziště táborníků jsme dorazili příliš brzy. Schytal jsem za to, už mne nekamenujte. Oproti plánu jsme tedy stihli koupit zapomenuté sluneční brýle a zjistit, že psací stoly v Asku nejsou nic moc.

Setkání se spoustou známých lidí při předávání ratolestí ve mě zanechalo smíšené pocity. Jel bych taky, ale vím jak by to dopadlo - tristně. Už jsme zkoušeli se vrátit do vedoucovských let, fakt, nic moc.

Dalším bodem programu byl přesun na ještě jižnější Moravu, tam bylo v plánu vylepšit jednu čistírnu. Celkem se nám dařilo a tím začala série náhod.

Ta první byla, že díky nějakým šílenců co se rozsekali na silinici byla odkloněna doprava přes Čejkovice, tam jsme narazili na perfektní hostinec U Želvy. Obsluha nebyla vůbec pomalá, jídlo nebylo vůbec nedobré a fak se nám tam líbilo. Mohu doporučit, ostatně jsme to slečně servírce slíbili, tedy to doporučování. Pak jsem celkem bez problémů dojeli do Brna, abychom zjistili, že ani v IKEA to se stoly není lepší. Pak jsme koupili pojistky neb nám neklimatizovala klimatizace, a to zrovna dnes docela dost vadilo. Teď už klimatizuje. No, a tam jsem potkal člověka velice mi milého, již mnoho let neviděného a nepotkaného. Byl jsem z té náhody tak vypleštěný, že jsem si neřekl ani o adresu ani o telefon, zase tedy nevím kd jej hledat, tedy v okolí Moravských Budějovic. A to je málo, jak jistě uznáte.

Další v plánu bylo polečit ještě jednu ČOV, ale ta nebyla vůbec domluvená. Jen velikou náhodou jsme zastihli toho báječného pána co se o ni stará, kde jinde než před hospodou. Tím chci říct, že i tento úkol jsem splnili. Pozdrav posílám do Hostěnic.

Teď už jsem doma a je nám fajn. Jo u Teska jsme si koupili borůvky. A na jihu jsou již k vidění u silnice meruňky, ale ještě nebudou na marmeládu, je mezi nimi hodně zelených.

Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat