Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 25. června 2004

Táááák a je pátek!

Sdělení prosté všech emocí mne kupodivu uklidňuje, přestože bych měl být podivně vzrušený, cože mi toužený víkend přinese?!

No stejně to bude o počasí, tak co. Možná bude pěkně, to bych mohl někam na kole, nebo bude pršet a to nikam nepojedu. V každěm případě, dva body jsou jisté. Dnešek večer a neděle pozdě odpoledne.


Tedy dnes večer jdu cvičit, jako obvykle chtěl jsem napsat, není to však pravdou, alespoň v pátek. Tedy PowerJógu, jdu cvičit. No a pak někde posedíme. Moc se těším. Jsem po cvičení pěkně uvolněný a příjemně unavený, to se báječně povídá. Taky mívám ukrutnou žízeň, ale to sem nepatří, nebo jo?! Jestli to neznáte, vyzkoušejte. Doporučuji. Možná se dokonce bude dát sedět venku, když máme to LÉTO.


Co neděle odpoledne? Prokletý čas! Už nemá cenu nic velkého podnikat, pronásledují vás myšlenky na pracovní pondělí a celkově se cítíte na nic, tedy pokud si něco nenaplánujete a nemáte plné ruce toho, jak vymyšlené zrealizovat. No nic velkého se dít nebude, alespoň se mnou. Jdeme opět na jízdárnu, aby jste věděli. Začíná se z toho stávat pěkný zvyk. Nelze sice vysledovat, v našich schůzkách se čtyřnohými přáteli, žádnou pravidelnost, ale jednou týdně de fakt snažíme s mou drahou polovinou usednou do sedla. No a Evža nám začíná mazat med kolem úst, žeprý už brzy budeme moci na vyjížďku. Mimo ohradu, rozumíte! To by bylo báječné.


No a co se bude dít mezi tím? Nevím, slíbil jsem jakési úpravy na stroji šíleného vynálezce, takže se asi budu bavit tím. To jsem fakt zvědavej. Už jste si někdy koupili dlaždice proložené špagátem aby se nepoškrábaly? Já jsem to viděl poprvé a mohl jsem se potrhat smíchy. Tedy jen uvnitř, jsem decentní a asi by se urazil, vynálezce.


Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat