Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 22. června 2004

Montérkové blues

Ač pracující převážně hlavou a konečky prstů, nevyhnu se ani já návštěvě provozu. Tedy technologického provozu. Za tímto účelem mne hodný zaměstanvatel, tak jak mu zákon ukládá, vybavil helmou, pracovními škrpály a SLUŠIVOU MONTÉRKOVOU KOMBINÉZOU.

Úvod

Kombinéza je v našich fasovacích listech označena Šikula. Když si je, nové, obléknu připadám si tak nějak šikovnéjší nebo co:). Vlastně jsem chtěl říci něco jiného, ale postupně. Zkušenosti s novými montérkami u svých kolegů jsem nezjišťoval, moje jsou však následující.

Velikost

Dříve jsme fasovali podle konfekčních velikostí, ty mi však vzhledem k mé barokní postavě příliš nepadly. Avšak, v rámci vycházení zákazníkovi vstříc, firma která má tu čest nás oblékat, přišla se zlepšovákem. Práskneme na sebe míry a oni nám střihnou montérky na tělo. Teď už je to O.K. Ano i délka! Někteří fasují montérky vícery, programátoři naštěstí jen jedny. Oblečení nového kusu je rituál. Mám ten pocit rád. Nové jsou krásně modré, bez poskvrnky, s firemním nápisem. Je však jeden moment, jež mne opravdu irirtuje. Nálepky.

Nálepky

Jsou všude! Dříve jsem se snažil před prvním oblečením tyto známky výstupní kontroly, čísla jednotlivých dílů nebo co to vlastně je, odstranit. Vždycky, i po delším nošení se však alespoň jedna našla, rezignoval jsem. Teď už vychytávám nálepky za provozu. Mají ještě jednu zajímavou vlastnost, pokud mám pod montérkami alespoň jednu vrstvu oblečení, nikdy se neodlepí. Pokud je aplikuji, tedy montérky, na holé tělo, některá se odlepí vždycky. Jsou však velice zákeřné a zachycují se zejména na místech kam si normální člověk nevidí. Záda, zadní strana stehen, zadek to jsou jejich oblíbená místa. Někdy se odlepují zákeřně, klidně i po dlouhodobém nošení. To mne vytočí velmi.

Závěr

Takže pokud potkáte u vody člověka, polepeného nálepkami, nemusí to být nutně sběratel, prostě se jen svlékl z nových montérek.

Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat