Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 1. dubna 2004

1.duben

Hm, to je pěkný poprask, tenhlencten apríl. Všichni něco vymýšlejí a já tady sedím sám. Skoro bych se politoval. Taky bych mohl jít domů. Půjdu, mám hlad. To je dobrý důvod.

Teda jo. Už třetí týden se trápím s jedním prohnaným servrem. Teda chlapík to je což o to, ale funguje jen do půlnoci. Pak se bezeslova vypne a je to. Teda někdy se i restatuje, ale to je v zásadě jedno. Jeho kamarádi servři ho stejně považují za mrtvolu, no a s mrtvolami si nido nepovídá.
Tož tak já se bavím. Před půlnocí do práce a na šest nanovo. Jak dlouho já to jen vydržím. Internet mlčí, dodavatel železa krčí rameny a já vstávám a vstávám.
Zítra to přeinstaluju a uvidí se. Howgh!

Žádné komentáře:

Okomentovat