Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 27. dubna 2006

Vodkudyvá?!

Ze všadyvá!Občas, vlastně co to povídám, docela často se probírám statistikami přístupu. Není jich mnoho (těch přístupů) a prohlídka nezabere mnoho času. Někdo ke mě chodí pravidelně, někdo z firmy, někdo z domu. Většinou jde o české adresy, vyjímkou jsou zahraniční firmy s českým zastoupením. Co mi ale vrtá hlavou je, kdo kruci sem chodí z toho Holandska a Francie?! Netoužím po žádných extra podrobnostech, ale vzkaz by potěšil. Doufám, že jsem vás tímto vážení nevyděsil, při mé návštěvnosti mi každý ztracený čtenář udělá díru do statistiky.

Tož tak.

2 komentáře:

  1. Klid... Ke mě choděj ze Singapuru, Vietnamu připadně taky už i z Mexika. Takže nezoufej ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. já sem chodím z domu ;OP

    OdpovědětVymazat