Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 1. dubna 2009

Angína II.

V blistru zbývá posledních pět prášků a kromě toho, že se nehorázně nudím mi nic není. Dokonce mne nenaplňuje už ani umývání nádobí a to je známka toho, že jsem definitivně zdravý.
Ještě zítra to nějak překlepu, v pátek se vyčůrám do té srandovní lahvičky a vyrazím k lékaři. Zpočátku nepříjemná nemoc se mi zdá už zažehnána. No angína není asi nic na umření, ale když se ji člověk rozhodne přechodit, myslím, že to může mít zásadní následky. No a tak pořád víc odpočívám než abych dělal něco, vlastně cokoli. :-)
Doufám, že se mi podaří na víkend nechat se vypsat, doufám, že mi nebude vysvětlovat jak je důležité ještě zůstat doma. Slíbím mu, že nebudu cvičit a řeknu mu ať mi napíše omluvenku do tělocviku. To musí zabrat. No a o víkendu půjdu na chvíli ven. Na to se těším.
Rozhodně tedy nepůjdu pádlovat jak ten blázen. Ikdyž neříkám, že se na ně nepůjdu podívat. To ne. Možná jim pomůžu i s lodí na vodu a zpět, v neděli. No a možná bude i počasí na focení. Tak udělám pár fotek žánrových.
V sobotu, tak to mám naplánovanou kulturu. :) A možná i něco víc. Uvidím jak se domluvím s Mladší. A se Starší a s lékařem...

Tož tak.

2 komentáře:

  1. No, já jsem zásadně pro tu kultůru!
    Je fajn, že už je ti dobře, ale poslední slovo stejně bude míti lékař.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano kultůra je zásadní. :-)
    Zvláště v milé společnosti. ;-)

    OdpovědětVymazat