Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

sobota 9. dubna 2005

Večerníčkový pátek.

Zpráva o stavu vozidla a počtu vystřídaných dopravních prostředků.

Včera odpoledne jsem si nafoukal kolobku a vydal se napřed vyloupit banku a pak vyzvednout vozítko od pana mechanika. Nejenže hodní lidé autíčku vyměnili nalomené cosi co spíná světla při couvání, ale podívali se i na přední nápravu a další záludnosti podvozku. Lze prohlásit, že některé žertovné zvuky vydávané při zatáčení a zrychlování zmizely, jiné zůstaly, nové nepřibyly. Brzdy jsou sjeté na polovic a vrzající dveře namazány. Fordík zase jezdí! Spínač zpátečky je statisticky nejčastěji měněný díl!

Pro doplnění počtu pátečních dopravních prostředků jsem zalepil zadní kolo svého šlapacího oře, vytáhl z pneumatiky nesnězené žrádýlko do koně, ano to které zapříčinilo únik vzduchu z duše, mázl řetěz sobě i Spokojené, abychom vyrazili na podvečerní vyjížďku. Tedy ne hned, ale až po rozvěšení prádla. Když už jsem začal mít pocit, že všechno stíhám, přišla Mladší, že chce jet taky. Zlatíčko.

V polovině cyklo-vycházky mi došlo, že dnes jsem skoro jako Večerníček. Jen na akrobatické kolo jsem si netroufl a rozhazování novin se mi jaksi příčí. Nepořádku je všude dost, tak proč se honit aby jej bylo ještě více.

Tož tak.

5 komentářů:

  1. A já celou dobu doufala, že se dočtu, co zrovna dávají za večerníček((o:

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem četla: ...SADISTICKY měněný díl ;O)
    (Doufám, že sis vzal na kolo aspoň čepičku z novin! ;O)

    OdpovědětVymazat
  3. Ne,jel jsem trapně v přilbě. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. doufám, že ti Mladší řekla, že jsi trapný! ;O)

    OdpovědětVymazat
  5. Neřekla.Chtěla jet taky a chovala se podle toho... :)

    OdpovědětVymazat