Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 21. dubna 2004

Objednal jsem Impotenta.

Tedy přes internet na dobírku a dnes mi přišlo potvrzení o přijetí objednávky. Taky mne pobavilo, že mi bude dodán 29.března 2004, ale to už bylo v úterý(tedy včera).
Odpoledne jsem zkoušel ve svém oblíbeném knihkupectví zjistit, zda je dobré nebo obzvláště dobré. No co budu chodit okolo horké kaše, neměli. Dokonce ani nevěděli, neznali, neslyšeli, nikdo jim nenabízel, zkrátka nic. Hrůza!
Říkám, koukni na internet. Jednoduše napiš www.impotent.cz a jsi tam. Poprvé se z toho zhroutil mikrosoft a podruhé to napsalo Unable to connect to database, nebo co! Horší bylo, že jsme to nějak nemohli najít ani na Vltavě! To teda bylo docela faux pas.
No a výsledek? pak jsme to konečně našli, teď si ani nevzpomenu kde. Snad v nějakém ezinu o knihách. A já mám za úkol zjistit kdo že to vlastě šíří a jak se knihy domoct na krám.
Taky jsem dostal vynadaný co prej si to objednávám přes internet!

Když kliknout je tak snadné!

Žádné komentáře:

Okomentovat