Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

neděle 11. června 2006

Nedělní oběd

Kdo to zná, ten to zná, kdo to nezná, ten neuvěří.Polévka. Na stole. Čtyři talíře. Čtyři lžíce. Čtyři vidličky. Čtyři nože. Cože?
Spokojená: Jé, zapoměla jsem na pažitku!
Mladší: Ta bude dobrá i bez pažitky. Určitě.
Starší: Ale já jsem byla včera!
Mladší: Já tam pažitku nechci!
Starší: Tak tam zajdi, ne?
Mladší: Já ji přece nechci!
Zvedám se odcházím pro pažitku. Na zahradu. Přicházím, všechny čekají, ne na mne, na pažitku. Spokojená ji nakrájí a každému díl vhodí do talíře. I Mladší.
: Vždyť si pažitku nechtěla a teď ji máš.
Mladší: To aby jsi se měl čemu divit, ne?
: Pojď blíž.
Mladší se neochotně naklání. My na Moravě máme holt pro ránu blíž...

Tož tak.

3 komentáře: