Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

sobota 27. května 2006

Secvičná

Na všesokolský slet. U nás na maloměstě.Žádné podrobnosti! Líbilo se mi to. Děti, matky s dětmi. Všechny skladby. Bylo to povedené a veselé. Jen hudba kulhala, ale kdo je dnes dokonalý. Poslední vystoupení dříve narozených sokolů mne opravdu dojalo. To se přihlásila ještě ta včerejší depka a zeptala se, zdali pak budu schopen po šedesátce alespoň takových výkonů. No už se to blíží depko, za nějakejch dvacet to poznáme.

Tož tak.

P.S. Plášť na kole mám nový, duši starou tak uvidíme jak jim to půjde dohromady.

3 komentáře:

  1. Hehe, není to to, o čem píše ngvadi na ngvadi.bloguje.cz ???

    OdpovědětVymazat
  2. Trefa!No je to skoro ono jen místo bylo jiné a já jsem byl jako divák. :-P

    OdpovědětVymazat
  3. mě se depka ptát nemusí, i jí je jasný, že v šedesáti budu ráda, když vylezu do schodů... :O(

    OdpovědětVymazat