Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 26. května 2006

Divnej chlápek...

...co ho včera potkávali lidi u nás v Maloměstě, jsem byl já. No divnej, stopaře ve mě rozpoznal snad málo kdo.Cancour ručníku za mnou vlál od časného rána. Jenže si mne nikdo nevšímal. Ani když jsem jel na kole, ani když jsem byl na poradě pracovní skupiny. Až při obědě se mne Lubik zeptal na co ten froťák, tak jsem mu to vysvětlil. Pak se zeptal vedoucí. Tak jsem mu poslal odkaz. Pak se už nezeptal nikdo. Ani když jsem byl za Spokojenou v práci, ani když jsem jako ten pakoň obíhal rekonstruavané náměstí a fotil pokroky rekonstruktérů. Ani už vůbec až do večera. Jen Spokojená se mne zeptala jak jsem slavil. Lidi asi nečtou.

Takže řříští rok...

Tož tak.

1 komentář: