Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 24. května 2006

Ručníkový den? Jó!

V poblázněné době před volbami mi připadá velice vhoné se KONEČNĚ do něčeho zapojit.Vlastně je to jednoduché, pokud jste četli kultovní knihu douglase Adamse Stopařův průvodce po galaxii, pak Vám může být jasné o co jde. Já jsem ji četl. Je mi to jasné. Ovšem každým rokem na ručník zapomenu. Avšak teď vím, ,že zítra je Ručníkový den.
Letos by situace mohla být jiná. v nejhorším případě budu za ručník vydávat kus ustřižené nohavice od froté domácích kalhot černé barvy, kterou kdo ví proč tahám v batohu pořád sebou. Nemaskuji ji ovšem jako ručník, ale jako hadérku na leštění koulí, patanque koulí. Já si je totiž leštím, ale to sem nepatří, před hodem si je leštím.
Dofám, že nejhorší případ nenastane a já vyrazím zítra do práce vybaven ručníkem na viditelné místě. Projdu s ním přes vrátnici a dojdu do kanceláře. Pozdravím se s kolegy. V osm s ním vyrazím na poradu k ochodnímu řediteli, to bude prubířský kámen mého odhodlání. Pak už to bude pohoda. Těším se? Těším se!
Tož tak.

1 komentář:

  1. to bych ráda viděla! :O) Napiš, jak to proběhlo!!! :O) Jo a tu knížku si musím přečíst!

    OdpovědětVymazat