Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

sobota 27. května 2006

Oslava

Už po cestě tam mi napraskl plášť. S málo chráněnou duší je třeba dávat fakt pozor. Na ostré kamínky a silné zážitky.Sezval jsem pár kolegů na drobnou oslavu spočívající zejména v konzumaci alkoholických nápojů. To jsem si dal. Nevadí mi nikdo z těch kdo přišel, vadí mi Ti co nepřišli a neměli pro to pádný důvod, navíc si někteří hledali trapné výmluvy. A pak mi taky vadilo postupné vyzmizení spolu pijáků. Nakonec jsem zůstal sám a to zarazilo poslední hřebík do stavbičky mé zbrusu nové pátečně večerní deprese. Ta držela! Po cestě domů jsem využil všechny informace které jsem v tu chvíli měl pro její destrukci. Nic nepomohlo. Na návštěvu jediné které mohla exhumovat moji duši bylo pozdě. Za klukama nadšenýma z hraní nohecu se mi fakt nechtělo, jenom čumět, co z toho? Tak jsem se rozjel na lodějnici. Byl tam hlášen výskyt dvou bytostí, které mi dohromady mohly poskytnout dobrou službu.
Normálně jsem snesl kolo po schodech dolů a tlače jej po cestičce ke dveřím jsem se koukl oknem. Uviděl jsem vysmáté tváře vodáků, otočil jsem se na obrtlíku a vynesl kolo zpátky na hráz. Sedl jsem si na schody k molu a vymyslel, že pošlu Peťulce zprávu, že dovnitř nepůjdu, že to nezvládnu a ať si pro mne přijde. Při vytahování komunikační berličky z kapsy mi vypadl hopík a rozeskákal se po schodech. Hop! Hop! Hop! Žbluňk! A je fuč, proletělo mi hlavou. Chvíli jsem se koukal na klidnou hladinu řeky a říkal si, vyplave nevyplave. Přesně tak dlouhou chvíli, kterou potřeboval hopík k tomu, aby zpracoval kinetickou energii a vyplaval na hladinu. Hurá! Opatrně jsem si klekl na prkna a provedl záchranou operaci.
Energii získanou zachráněním hopíka jsem vymrhal na půlhodinové čekání. Sebral jsem se a šel ku domovu. U branky mi došla zpráva: Kde jsi nebyl signál... Tak jsem jel zpátky. Skoro jsem nevlezl dovnitř. Vysmátý lidi jsem těžko zkousával. Pití na depku je na prd. Fakt jsem potřeboval politovat. Peťulka to zvládla.
Dneska dopoledne jsem si važral daň za vyjímečně dobrý, vyjímečně hořký doplňovaný tonikem. To celé podepřené únavou a nevyspáním za poslední týden. Silně zvažuju, že buď začnu pít pořádně nebo se na chalst vykašlu úplně. Beztak mi to nedělá dobře, tak co?!
Tož tak.

1 komentář: