Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 5. dubna 2006

Jednotka proudu 2006

Tak jsem byl dnes v Praze.Dílem proto abych navštívil světoznámou přehlídku elektrotechnických firem Ampér letos 2006 a dílem proto abych provedl inspekci zatopenosti vlastí moravských a českých. Teda řeknu Vám lidi nic moc. Naštěstí jsme jel vlakem a většinu cesty jsem mohl simulovat spánek. Dělal jsem to po bě cesty tak poctivě až mne z toho rozbolela hlava.
Masivní atak zážitků mi nedovoluje je tady všechny vypsat, ale o co se s Vámi musím podělit je, že Spokojená začala ráno otravovat, že chce něco sladkého na jídlo a nedala pokoj dokud nedostala odpoledne na hlavňáku medovník v příšerně drahé Fantově kavárně. A to jenom proto, že na letňanském výstavišti si prostě nemohla vybrat, který stejk je sladší. Jinak tam totiž prodávali pouze varianty lázeňských oplatků.
Praha má vůbec zvláštní klima, dnes jsem usoudil, že se tam chovají jako hulváti i lidé kteří z Prahy evidentně nepocházejí, tristní. Ale na tohle neberte ohled je to pouze můj názor a v Praze jistě žije spousta slušných lidí, které jsem jen neměl tu čest poznat.
No a druhý zážitek? Pro ten jsem ani nemusel nikam cestovat! Přišel mi vytoužený balíček se strýčkovskými dárky pro nedávno narozenou slečnu neteřinku, hurá! Díky!
Pokaždé když cestuji vlakem po této trati říkám si jaké by to asi bylo projet si alespoň část její trasy po přilehlých silničkách. Dnes jsem pro to udělal zatím nejvíce. Prohlédl jsem si tu část která mne vždy zaujme na leteckých snímcích publikovaných seznamem. Zhora vůbec ty lokality nevypadají tak dramaticky, zvláštní. Ještě výlet uvážím.
Tož tak.

2 komentáře:

  1. taky bych dala přednost medovníku před steakem. Hm, asi bych dala přednost i dvěma medovníkům před steakem, možná i třem :oO A vlakem jsem nejela už sto let, i když jsem to trpaslíkové slíbila, takže se někdy budeme muset vypravit za dobrodružstvím ;O)

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud si vzpomínáma já mám opravdu vybíravou paměť, tak trať na Tišnov je ta pravá, ale to asi víš.

    OdpovědětVymazat