Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 7. dubna 2006

Kuličky(áda)?

Dějí se podivuhodné věci, padají zábrany a leccos se zkracuje, zatím co den se pozvolna prodlužuje.Na zatuchlé hroudě mé paměti tu a tam vyraší klíček vzpomínky. Trošku jej zaleju a uvidíme co z toho vyroste, říkám si, hýčkaje vzpomínku na kuličkové turnaje. To už je úplný pravěk. Chvíli jsem se jen opájel tím co vtipného napíšu. Hra o kuličky? Kuličkiáda? Důlek? Vidle? Cvrnknutí? Gajbl? Taky jste si před důležitým cvrnknutím umetali rovinku?
Moc mne toho nenapadlo i uchýlil jsem se ke pomocníku největšímu, k samotnému velikému GOOOOOOGLEmu. Ihned po té co jsem se prosekal houštím erotických pomůcek které na mne vypadly po zadání slova kuličky, jsem spatřil svoji záchranu. Hodím sem pár odkazů a ostatek se tak nějak vyvrbí sám, no ne?
První kousek do sbírky jsou stránky Českého kuličkového svazu. Najdete tam snad úplně všechno od pravidel, přes turnaje až po možnost zakoupit kuličky. Dokonce skleněnky!
Na stránce Kuličky najdete mimo jiných informací například z historie výroby a dělení kuliček také vidosekvence správného cvrnkání. Na tuto stránku se dostanete, tedy přesněji je součástí prezentace sportovního sdružení Spanker kde najdete i informace o možnosti trénování, bohužel pro obyvatele hlavního města.
O kuličkách nemlčí ani encyklopedie najdete je třeba v české Wiki.
Za své vzpomínky na hraní kuliček na plácku za panelákem je mi nutno přiznat, že jsem ne vždy vyhrál, jako menší a mladší a neprůbojnější než ostatní hráči. A v době kdy bych vyhrávat mohl začít, pohltily mne jiné způsoby trávení volného času. Doba však pokročila a já se ptám: Půjde si někdo na plácek zahrát kuličky?
Tož tak.

3 komentáře:

  1. ať klikám jak klikám, tak se můj hlas nezapočítá...já už nehraju, ale určitě zase budu(o:

    OdpovědětVymazat
  2. kuličky jsem hrála jako dítě. Nebylo to kvůli hře v kuličky. Ta mě až tak nebavila, ale ty kuličky! Hlavně skleněný! Ty se mi móc líbily :O)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článekDíky za pěkný článek a zmínku o nás :o) Co si někdy přijít i zahrát?

    OdpovědětVymazat