Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 25. března 2004

Dříve.

Dříve jsem četl jiné věci, o focení, o přírodě, o věcech co mne zajímaly a zajímají. Teď čtu blogy. Zajímají mne. Nestíhám, ale to co dřív.Čtu jich jen málo. Málo pravidelně. Nové nevyhledávám. Čtu jen ty na která natrefím přes bloguje.cz. Ty na které jsou odkazy. Převážně, řekněme dámská vydání. Čtu i pánské, ty technicky zaměřené. Téměř jsem přestal číst DigiNeff, Paladix.cz, ... Nestíhám. Co s tím? Nechci rozhřešení. Chci aby mne někdo naučil plést sítě, prosím.

2 komentáře:

  1. 2KryskaTy jsi ta za kanálem? A nejsi náhodou v Londýně? Jestli ano tak bacha, právě jsem dočetl NIKDYKDE a docela jsem se bál. A teď bych se bál jezdit podzemkou. Být Tebou, zvážím to. :-)

    OdpovědětVymazat